Benieuwd naar de mogelijkheden?
Check onze veelgestelde vragen voor meer informatie over onze verhuurhypotheek. Wil je liever iemand spreken? Plan dan een vrijblijvend oriëntatiegesprek.
"Mijn werkdag begin ik altijd thuis, om half 8 ’s ochtends. Ik bekijk al mijn mails en bepaal of ik direct actie moet ondernemen. Daarna loop ik een rondje buiten. Soms doe ik dan al een belletje, maar meestal begint het bellen pas na 9 uur. Ergens tussendoor ontbijt ik nog en dan ga ik (meestal) naar kantoor.
Dagelijks heb ik een paar standaard meetings met mijn team en andere teams van Dynamic. Verder probeer ik zo snel mogelijk alle mails te beantwoorden en duidelijkheid te creëren als ik ergens niet aan toe kom of iets niet op kan pakken. Het is hierbij een duidelijke ja of nee, want duidelijkheid is belangrijk voor de adviseur en onze gezamenlijke klant. Binnen Dynamic vinden we het belangrijk niet om zaken heen te draaien. We hebben zeer korte lijnen binnen alle afdelingen, waardoor we deze mogelijkheid ook hebben.
Daarnaast heb ik als Accountmanager natuurlijk veel externe vergaderingen. Deze zijn zowel digitaal als op locatie. Ik ben dus ook veel on the road. Ook heb ik nog vergaderingen met bijvoorbeeld de kredietcommissie of productmanagement en help ik onze Marketing afdeling met onze Social Media kanalen, hier liggen namelijk ook mijn persoonlijke interesses. Kortom, veel telefoontjes, veel mails en veel meetings. Ik zit niet vaak stil."
<blockquote><p>“Ik heb eigenlijk nog nooit een saaie werkdag gehad.”</p><span class="writer">Kim Tarroe</span></blockquote>
"Ik ga me focussen op samenwerkingen op de lange termijn met verschillende advieskantoren en -ketens, volmachten en serviceproviders en ik ben verantwoordelijk voor onze strategische relaties in de hypotheekadviesmarkt. Daarnaast spar ik, intern maar ook met advieskantoren, over de markt en marktvoorspellingen. Ook ben ik verantwoordelijk voor ons aanstellingsbeleid en stuur ik onze Junior- en Desk Accountmanagers aan.
Voorheen hield ik me inderdaad ook bezig het bijstaan en/of oplossen van hypotheekdossiers die stroef verlopen. Door deze nieuwe werkzaamheden heb ik hier minder tijd voor en heeft ons team Acceptatie hier het eindoordeel in. Als Acceptanten weten zij inhoudelijk natuurlijk het beste wat er wel en niet kan op dossierniveau."
"De diversiteit van mijn baan. Het klantencontact, de korte lijnen – je kan input geven en echt toegevoegde waarde hebben op een hypotheekproduct, wat dan ook op de korte termijn aangepast kan worden –, meehelpen met Social Media strategieën, het vele onderweg zijn en natuurlijk de leuke netwerkborrels en -events. Ik heb eigenlijk nog nooit een saaie werkdag gehad."
"We staan bij Dynamic altijd open voor feedback. Laat het dus weten als je ergens mee zit, of als je denkt: dit kan beter. En hou onze website en Social Media kanalen in de gaten voor productupdates. We hebben bijvoorbeeld recent een digitale Documentenchecker in het leven geroepen om duidelijkheid te scheppen over welke stukken je moet uploaden. Dit zorgt voor een soepel en vlot acceptatieproces. Zo proberen we het zowel voor klant als adviseur makkelijk te maken."
Check onze veelgestelde vragen voor meer informatie over onze verhuurhypotheek. Wil je liever iemand spreken? Plan dan een vrijblijvend oriëntatiegesprek.