Service & Contact voor adviseurs

Heb je een vraag? We helpen je graag!

Kies een van onderstaande contactopties

Ik ben adviseur en ben benieuwd naar de status van mijn aanvraag of zoek contact met een specialist

De status van je hypotheekaanvraag in je adviespakket is niet altijd even duidelijk. Daarom bieden wij nu ook de mogelijkheid om online je status te bekijken via deze link.

Let op!

  • Het tussenpersoonnummer is het Dynamic relatienummer dat je van ons hebt ontvangen (als je ook een bijBouwe nummer hebt, let dan goed op dat je het juiste gebruikt). Het aanvraagnummer is het contract- of dossiernummer van de aanvraag.
  • Mogelijk staan er documenten open die je al hebt verstuurd. Het kan even duren voordat wij een document ontvangen via HDN, waardoor de status in je adviespakket anders kan zijn dan die op de website.
  • Eventuele verwachte behandeldata zijn automatisch gevuld door Quion en komen niet overeen met ons proces en onze verwerkingstijden. Wij beoordelen het dossier als deze compleet is volgens onze eigen verwerkingstijden.
  • Tijdens de beoordeling van een dossier kan het zijn dat we aanvullende documenten nodig hebben. Dit verzoek lichten we toe via een rappel per e-mail. Check bij onduidelijkheid rondom een dossier eerst je e-mail voordat je contact met ons opneemt.

Als je naar aanleiding van de status toch nog vragen hebt, vragen we je om niet met Quion contact op te nemen.

Je kan ons in dat geval, en natuurlijk ook voor andere vragen, bereiken van maandag t/m vrijdag tussen 9.00 en 17.00u op 024 – 8000 780.

Vragen kan je ook mailen naar verhuur@dynamiccredit.nl. Binnen twee werkdagen heb je antwoord van ons. Vragen over een lopend dossier kan je mailen naar acceptatie@dynamiccredit.nl.

Ik ben adviseur en wil gebruik maken van de Voorlegdesk

Ben je bezig met een verhuurhypotheek-dossier, maar kom je er niet helemaal uit? Neem dan contact op met de Voorlegdesk: elke werkdag tussen 9.00 en 17.00 staan onze acceptanten klaar om dossiers voor te bespreken en al je vragen te beantwoorden. Je bereikt ze op 024 - 8000 780. Geen vraag is te gek!

Dossierhulplijn

Heb je hulp nodig bij een dossier en wil je snel en effectief geholpen worden door onze accountmanager? Klik op onderstaande knop en vul het formulier zo duidelijk mogelijk in. Binnen uiterlijk drie werkdagen nemen we contact met je op.

Ben je een consument?

Ga dan naar de Klantenservice pagina voor meer informatie en contactopties.