Adviseer onze verhuurhypotheek

Je klant overweegt het kopen van een huis om te verhuren? Als jij het advies rond de financiering doet, zorgen wij voor een verhuurhypotheek zonder gedoe.

Tot 90% van de waarde in verhuurde staat

Scherpe rentes, tot 30 jaar vast te zetten

Snel duidelijkheid


Verwerkingstijden

Je aanvragen proberen we snel te behandelen, zonder verlies aan kwaliteit uiteraard.

Documenten & Downloads

Hoe vraag ik Dynamic Verhuurhypotheken aan?

Om jou en je klant zo goed mogelijk te helpen vinden we het belangrijk dat je aanvraag soepel verloopt. Daarom hebben we de keuze gemaakt om intensief samen te werken met serviceproviders. Met hun expertise en ervaring verlopen aanvragen sneller en hoef jij minder tijd te besteden aan het indienen van een aanvraag.

Met grote franchise organisaties hebben we aparte afspraken gemaakt om samen te werken. Ben je daar onderdeel van? Neem dan even contact op met de centrale organisatie voor het regelen van een aanstelling.

Hoe je de Dynamic Verhuurhypotheek kan aanvragen

Het aanvraagproces loopt (initieel) via een serviceprovider met een Dynamic Verhuurhypotheken aanstelling. Op dit moment werken wij samen met de volgende serviceproviders:

  • DAK Hypotheken
  • FlexFront
  • Finsys
  • Home Invest B.V.
  • Landelijk Netwerk Inkoopcombinatie (incl. De Hypotheek Servicer)
  • Qualiora Groep
  • The Hypotheekcompany B.V.
  • VCN Hypotheekservice (incl. De Financiële Makelaar, United Capital B.V. & Financieel Support Nederland)
  • VKG

De hypotheek wordt aangevraagd via HDN. Het HDN nummer van Dynamic Verhuurhypotheken is 323212.

Je (lopende) aanvraag wijzigen

Wijzigingen op een aanvraag, zoals de hoofdsom of de rentevastperiode, vraag je aan via acceptatie@dynamiccredit.nl. Vermeld in de onderwerpregel van de e-mail de naam van de klant en het offertenummer. Dan voeren wij aan onze kant de gewenste wijziging door in de lopende hypotheekaanvraag.

Op het moment dat je het onderpand wil wijzigen, zullen we de aanvraag moeten annuleren en zal je de gewijzigde aanvraag opnieuw moeten indienen via je adviespakket. Het kan zijn dat we je om een andere reden alsnog moeten vragen een nieuwe aanvraag te doen. Mocht dit het geval zijn dan bespreken we dit met je.

Dossierhulplijn

Heb je hulp nodig bij een dossier en wil je snel en effectief geholpen worden door onze accountmanager? Klik op onderstaande knop en vul het formulier zo duidelijk mogelijk in. Binnen uiterlijk drie werkdagen nemen we contact met je op.

Een Dynamic Verhuurhypotheek aanvragen?

Zo werkt dat!

Direct contact met een specialist

We blijven graag met je in contact.

Je vragen kun je direct stellen aan een specialist van Dynamic. Denk aan vragen over het acceptatiekader of lopende dossiers. We zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 9.00 en 17.00u.

Vragen kun je natuurlijk ook mailen naar verhuur@dynamiccredit.nl. Binnen een werkdag heb je antwoord van ons. Heb je een klacht? Deze kan je per e-mail versturen naar klachten@dynamiccredit.nl.

Team Verhuur