Adviseer onze verhuurhypotheek
Je klant overweegt het kopen van een huis om te verhuren? Als jij het advies rond de financiering doet, zorgen wij voor een verhuurhypotheek zonder gedoe.
Je klant overweegt het kopen van een huis om te verhuren? Als jij het advies rond de financiering doet, zorgen wij voor een verhuurhypotheek zonder gedoe.
Tot 90% van de waarde in verhuurde staat
Scherpe rentes, tot 30 jaar vast te zetten
Snel duidelijkheid
Indicatief voorstel | Eerste akkoord | Finaal akkoord | Passeren | Totale verwerkingstijd |
---|---|---|---|---|
1 werkdag * | 2 werkdagen | 1 werkdagen | 3 werkdagen | 7 werkdagen |
*Nadat wij een HDN-aanvraag en ingevuld Formulier Aanvraag Compleet hebben ontvangen. Formulier al ingevuld? Stuur de antwoorden vast naar acceptatie@dynamiccredit.nl en plaats een opmerking in je aanvraag voor een snelle behandeling.
Actie | Aanvullende doorlooptijd |
---|---|
Tweede beoordeelding in verband met extra of aanvullende informatie | max. 3 werkdagen |
Maatwerkdossier wordt voorgelegd aan onze interne kredietcommissie | max. 2 werkdagen |
Om Dynamic Verhuurhypotheken aan te vragen voor je klant heb je een aanstelling bij ons nodig. Je kan ook een aanvraag indienen via een service provider met een aanstelling bij Dynamic. Heb je interesse om in de Dynamic Verhuurhypotheek te bemiddelen? Neem dan contact met ons op. Als je een aanstelling hebt, kan je de hypotheekaanvraag indienen via HDN. Voer de aanvraag op in je adviespakket en verstuur de aanvraag via HDN naar het Dynamic HDN nummer 323212. Als de aanvraag correct en volledig is en binnen ons acceptatiekader valt, brengen wij binnen een werkdag de indicatieve offerte en garantieverklaring uit. Hoe krijg ik een aanstelling? Bij Dynamic geloven we in de toegevoegde waarde van hypotheekadvies. Daarom werken wij graag samen met goede adviseurs. Om Dynamic Verhuurhypotheken te kunnen verstrekken kan je een e-mail sturen naar samenwerken.verhuur@dynamiccredit.nl. Dan vertellen wij aan welke voorwaarden je moet voldoen en je welke stappen je nog moet ondernemen voordat je een aanvraag kunt doen via je eigen aanstelling.
Bij voorwaarden die wij stellen kun je denken aan bijvoorbeeld een Wft-certificering en een beroepsaansprakelijkheidsverzekering. Wat je wel en niet kan aanvragen Zodra we je aanvraag ontvangen hebben, krijg je van ons een bevestiging waarin staat dat we je aanvraag in behandeling hebben genomen. Helaas moeten we soms ook aanvragen afwijzen omdat ze niet in ons acceptatiekader passen. Dit doen we in veel gevallen direct nadat je de aanvraag verstuurd hebt. In andere gevallen nemen we je aanvraag wel in behandeling en streven we ernaar om je binnen een werkdag uitsluitsel te geven. Om zeker te weten dat de hypotheek die je wilt aanvragen in ons acceptatiekader past, kun je kijken in onze Acceptatiehandleiding (zie Documenten & Downloads). Een beknopt overzicht vind je in onze Productkaart Dynamic Verhuurhypotheek.
Wijzigingen op een aanvraag vraag je aan via verhuur@dynamiccredit.nl. Vermeld in de onderwerpregel van de e-mail de naam van de klant en het offertenummer. Dan voeren wij aan onze kant de gewenste wijziging door in de lopende hypotheekaanvraag. Op het moment dat je de rentevastperiode wil wijzigen of de oorspronkelijke hypotheeksom wilt verhogen, zullen we de aanvraag moeten annuleren en zal je de gewijzigde aanvraag opnieuw moeten indienen via je adviespakket. Dit komt omdat we het geld voor de verhuurhypotheek op het moment van aanvragen tegen de gekozen rentevastperiode en hypotheeksom vastzetten.
Je aanvragen kunnen we snel te behandelen, zonder verlies aan kwaliteit uiteraard. Zo kun je efficiënt schakelen met je klant en zonder vertraging de hypotheekaanvraag afronden.
Bij Dynamic bieden we je klant een verhuurhypotheek zonder bank. Zo zijn onnodige schakels uit het proces gehaald, en geven we toegang tot een goede en verantwoorde lening met een scherpe rente voor de gehele looptijd van de lening. Onze rentes zullen altijd de markt volgen.
Zoals lenen tot 90% van de waarde in verhuurde staat, met rentes die je tot 30 jaar vast kan zetten. Een duidelijk overzicht vind je in onze Acceptatiehandleiding.
Je vragen kun je direct stellen aan een specialist van Dynamic. Denk aan vragen over het acceptatiekader of lopende dossiers. We zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 9.00 en 17.00u. Vragen kun je natuurlijk ook mailen naar verhuur@dynamiccredit.nl. Binnen een werkdag heb je antwoord van ons. Heb je een klacht? Deze kan je per e-mail versturen naar klachten@dynamiccredit.nl.